עוצרים את הפינוי של משפחת נפתלי באור יהודה!

סיגל ודוד נפתלי הם הורים לארבעה ילדים בני 7 ועד 18. דוד היה בעל עסק קטן לעבודות מסגור באור יהודה שנקלע לחובות. בעקבות זאת, הוצאה לפועל דרשה לפנות את המשפחה מחוץ לבית והם עברו לגור במקלט שבשכונה.
גם מהמקלט פונתה המשפחה על ידי המשטרה ופקחי העירייה ובלית בררה עברו להתגורר בגינה ציבורית שבשכונה. המשפחה מספרת שהפינוי מהמקלט היה מרושע, העירו את הילדים משנתם, לקחו להם את המיטות והבגדים, הילדים לא הפסיקו לבכות, וכך בעצם נזרקה המשפחה מהמקלט אל הרחוב. עיריית אור יהודה, במקום לסייע למשפחה לקום על הרגליים הוציאה צו פינוי נוסף גם מהגינה לתאריך 201292. כל מי שיכול\ה להגיע ולתמוך משעות הבוקר ביום הפינוי בבקשה להגיע, חשוב מאוד להפגין נוכחות למען משפחת נפתלי!!

אור יהודה -במחסן בר"ח דויד אלעזר 32

האירוע בפייסבוק:

https://www.facebook.com/events/513986888616347

תגובה אחת ל-“עוצרים את הפינוי של משפחת נפתלי באור יהודה!

  1. אם הבן אדם השיכור והמסומם רוצה שיעזרו לו עם גירה שילך למקום אחר ויעשה לו אוהל. עכשיו אני אספר לכם איזה סבל אנחנו השכנים עוברים. כל היום ועד השעות הקטנות של הלילה המשפחה הזאת מדברת בצעקות וכל ערב עד השעות הקטנות של הלילה יש שם מלא אנשים. אנחנו כבר חודשים עם חלונות סגורים ולמרות זאת שומעים הכל ולא נרדמים בלילה כבר חודשים !!! אני. אתם יודעים מזה להרדים ילדה קטנה , עד שהיא נירדמת לי היא מתעוררת מהרעש שמשפחת נפתלי והחברים שלה עושים. רוצה לראות חכם אחד שהיה מוכן שמשפחת נפתלי תישן לו מתחת לחלון ולא תיתן לו שקט. כולם חכמים גדולים

כתיבת תגובה