יו"ר נעמת לבנט: "המידע, אשר אתה מפיץ, אינו אמת ומטעה את הציבור".

והיום בסדרה "גזל ושחיתות בניהול הדיור הציבורי" בנט חושב שמגיע צל"ש לאורי אריאל. יו"ר נעמת טוענת שבנט משקר.
בנט התראיין אתמול (שבת) בערוץ 2 ושם הגיב לתחקיר של חיים ריבלין שחשף כיצד שר השיכון אורי אריאל, איש הבית היהודי, העביר הצעות מחיר למאות דירות של הדיור הציבורי למוסדות מקורבים למפלגתו, ללא מכרז, ובהנחות שרבים מהנזקקים לדיור הציבורי ומהאזרחים בכלל יכולים רק לחלום עליהן. אחת מהדירות הוצעה למכירה במחיר של כ-50 אלף שקלים (!). http://goo.gl/pJBXtK

בראיון טען בנט שהדירות שהוצעו למכירה היו "לא שימושיות", ושהמחירה נעשתה לטובת הדיור הציבורי ונועדה להכניס כספים שישמשו לקניית דירות מתאימות יותר, טענה שנשמעת לא סבירה בלשון המעטה, שכן אם מטרת המכירה הייתה להכניס כספים לשם רכישת דירות, האם הגיוני שהדירות מוצעות במחירים נמוכים כל כך ללא הערכת שמאי וללא מכרז???

עוד טען בנט כי במסגרת הצעות המחיר שניתנו לגופים ועמותות, נמנים גם גופים ועמותות שאינם מזוהים עם המגזר הדתי לאומי או עם מפלגת הבית היהודי כמו נעמ"ת. יו"ר נעמת שלחה לבנט מכתב פומבי ובו היא דוחה את הטענות האלה. "המידע, אשר אתה מפיץ", כתבה לבנט, "אינו אמת ומטעה את הציבור".

האם יכול להיות שבנט פשוט משקר? מה, בנט, אתה לא יודע שליו"ר נעמת יש טלויזיה? אולי בנעמ"ת פשוט לא זוכרים שהם קנו דירות ציבוריות?

10570306_784251431623510_9064744975332356688_n

כך כותבת לבנט גליה וולוך יו"ר נעמת:

"מסיבה שאיננה ברורה, טוען שר הכלכלה נפתלי בנט כי משרד השיכון בראשות השר אורי אריאל, מכר נכסים של הדיור הציבורי לעמותת נעמת. זאת בתגובה לבדיקת היועמ"ש חשדות, לפיהן, מכר משרד השיכון, עשרות דירות של הדיור הציבורי לעמותות המזוהות עם הציבור הדתי־לאומי במחירים נמוכים במיוחד, ללא הערכת שמאי וללא מכרז".
"למען הסר כל ספק – לא היה ולא נברא, מדובר במידע טועה ומטעה באופן בוטה את הציבור. ברור לנו כי חקירת היועמ"ש בעניין, במיוחד בימים אלה של 'לפני בחירות', אינה נוחה לבנט ולמפלגתו. יחד עם זאת, אין באמור כדי להכשיר שרבוב שמה של עמותת נעמת, על מנת להכשיר את הדברים".

פעילות צוות דיור ציבורי התייחסו גם הן לאותו ראיון וכך כתבו:

"הוא שר שיכון שמגיע לו צל"ש על הדבר הזה". ככה אומר נפתלי בנט על מספר שתיים שלו, שר הפינוי אורי אריאל.
אריאל עצמו כבר הוריד מעצמו את התואר "שר השיכון". הוא רק שר בינוי – מיתוג מחדש שאומר הכל. בכל זאת, בנט מנסה לטעון שמכירת הדירות ה"לא שימושיות" נעשתה לטובת הדיור הציבורי ונועדה להכניס כספים שילכו לקניית דירות מתאימות יותר.

אז איפה הדירות האלה, מר בנט? מתי זכאיות יוכלו להיכנס אליהן? ובתור שר הכלכלה ומי שטוען שהוא מבין בעסקים, האם אתה לא חושב שההכנסות יגדלו אם הדירות יימכרו לפי הערכת שמאי ולא בפרומיל משוויין האמיתי? שמענו פעם שככה זה עובד בכלכלה.

הפוסט של צוות דיור ציבורי

דורשים חקירה פלילית 2

Untitled-4

תגובה אחת ל-“יו"ר נעמת לבנט: "המידע, אשר אתה מפיץ, אינו אמת ומטעה את הציבור".

כתיבת תגובה