אופיר איתן נאבק על דירה נגישה

קוראים לי אופיר איתן אני נאבק מול חב' עמידר ומשרד השיכון ופונה לכל מי שיעזור לי בפתרון הבעיה שלי…
אני בן 43 אב חד הורי ל 2 בנים בניי 16 ו 14.6 עם פיגור ברמה בינונית + אפילפסיה. בראש השנה האחרון הוחמרה מחלת עמוד שדרה שאני סובל ממנה ובן לילה נותרתי משותק ב-2 רגלי.
לאחר אשפוז ממושך בבי"ח ובבית חולים שיקומי נותרתי לצערי הגדול רתוק לכיסא גלגלים.
אני נכה ביטוח לאומי, דייר בדיור הציבורי בדירת עמידר צנועה בת שני חדרים ומגדל בה את שני ילדי.
כרגע במצבי הנוכחי איני יכול להיכנס לביתי. יש גרם מדרגות בכניסה, איני יכול להשתמש בשירותים ובמקלחת הקטנטנים שאינם מאפשרים מעבר עם כסא גלגלים.
הפתרון היחיד היה שאשאר מאושפז במחלקה סיעודית כי אין לי לאן לחזור.
בינתיים, ילדי מושגחים ומטופלים ע"י משפחה וחברים שהתגייסו לעזור.
פניתי לעמידר ולמשרד השיכון כדי לאפשר לי דירה נגישה, המגיעה לי כחוק. למרות מצבי והדחיפות, למרות ההסברים והתכתובת האינסופית, העניין מטופל בסחבת קשה.
שלוש פעמים איבדו את התיק שלי ואינספור פעמים ביקשו מסמכים רפואיים שכבר הגשתי.
העניין אורך זמן רב והמון וועדות. ובכל פעם שאני פונה למוקד הטלפוני נאמר לי שזה ייקח זמן. והרבה הרבה זמן.
ואני מבקש מכם. בכירי משרד השיכון. תסתכלו לי בעיניים. אני לא טופס ולא עוד תיק משרדי. אני לא אלך יותר על רגלי. אבל אני אבא אוהב.
אני אב שמתגעגע לילדיו, שרוצה להכין להם כריך לביה"ס, לתת להם חיבוק ולשמוע מהם איך היה היום שלהם כשהם חוזרים.
אתם חוזרים בערב לילדים שלכם. נכנסים לביתכם ומשתמשים בשירותים ובמקלחת. כי אתם יכולים. אני לא.
בינתיים אני כלוא במחלקה סיעודית בבית חולים כי איני יכול להיכנס לביתי.

היום אני כבר יודע שאני לא לבד ושהסחבת הבירוקרטית אינה מקרית. היא תוצאה של שנים רבות של הזנחת הדיור הציבורי ושל חוסר בתקציבים שנובע מחוסר רצון של הממשלה להחזיק ולתחזק דירות שמשמשות אנשים כמוני וכמו ילדי. אנחנו זקוקים לקורת הגג הזאת כמו אוויר לנשימה ותלויים בה כדי לנהל חיי משפחה תקינים, אבל הממשלה פשוט החליטה להפקיר אותנו, דיירי הדיור הציבורי והחליטה שהצרכים שלנו לא ייכנסו לסדר העדיפויות.

שתפו והגיבו אם אתם חושבים כמוני שזה לא תקין.

תודה

1380522_10201699086613175_539106763_n

2 תגובות ל-“אופיר איתן נאבק על דירה נגישה

  1. פינגבק: אופיר איתן נאבק על דירה נגישה | סיוע בביטוח לאומי וזכויות נכים-חינם·

להשאיר תגובה

