יפה לזריאן נאבקת על בית- אתם יכולים לסייע!

כח לקהילה כותבים כך:

עוד סיפור על רוע הלב של עיריית תל אביב- כל אחד/ת יכול/ה לעזור!
——————————————————————
קוראים לי יפה לזריאן, בת 56. אני סובלת מפוסט טראומה לאחר שחוויתי את פיגוע ההתאבדות בשווארמה ראש העיר בתחנה המרכזית הישנה ב-2006. כתוצאה מכך איבדתי את כושר עבודתי ואני מוגדרת כנכה 100%, ואני חיה על קצבת ביטוח לאומי בלבד. אני מטופלת בנט"ל, המרכז לסיוע לנפגעי טראומה מפעולות איבה. יש לי שני בנים ובת, אבל גם הם בקושי מסתדרים ואני לא יכולה להסתמך עליהם.
לפני 8 שנים אחותי נפטרה ממחלת הסרטן, ואני עברתי לגור בדירה שלה, ברחוב לבנדה בשכונת נווה שאנן שבדרום תל אביב. לאחר שעברתי לשם, גיליתי שהעיריה טוענת שהדירה לא שייכת לי, ושאני פולשת. מסתבר שאחותי קנתה את הדירה מאדם אשר פלש לשטח ולא היו לו עליו כל זכויות, כך שלמעשה השטח שייך לעיריה ואני נחשבת לפולשת. לאחר הליך משפטי שלקח כשנה-שנתיים, החליט השופט שהעיריה רשאית לפנות אותי מהבית, אך העיריה לא עשתה כלום. רק עכשיו, בנובמבר האחרון, הם הם החליטו לפנות אותי, ונקבע לי צו פינוי על ידי ההוצאה לפועל לינואר. מתוך לחץ ופחד חתמתי שאני מוכנה להתפנות אבל ביקשתי הארכת זמן כדי שאמצא לאן ללכת. הם נתנו לי רק עד 3.4, ובתאריך זה יבואו לפנות אותי.
אין לי לאן ללכת. הגשתי בקשה לזכאות לדיור ציבורי לחלמיש, אך לא קיבלתי שום תשובה מהם. דיברתי על זה באופן אישי עם רון חולדאי שפגשתי ברחוב, הוא הבטיח שיחזור אלי אבל מעולם לא חזר.
אני לא דורשת להשאר בדירה הזו לנצח, אני רק מבקשת שיתנו לי להשאר עד שיתנו לי פתרון חלופי כלשהו. אני מבקשת מכל מי שיכול/ה לעזור לי לזעוק את זעקתי, ולשלוח פקס לאלי לוי, ראש אגף נכסי העירייה, מי שאחראי על הפינוי.

איך עושים את זה?

1. נכנסים לאתר free fax : http://www.freefax.co.il/upload.php שמאפשר שליחת פקסים בחינם
2. מצרפים את המכתב. הוספתי כאן למטה מכתב לדוגמא.
3. כותבים את המספר של אלי לוי: 03-5216419, של פניות הציבור בעיריה: 03-5216597, ושל דובר העיריה: 03-5270761, ושולחים!

תודה רבה,
יפה לזריאן

מכתב לדוגמא:
לכבוד עיריית תל אביב,
הנדון: פינויה של יפה לזריאן מביתה

שלום רב,
אני פונה אליכם בקשר ליפה לזיראן, תושבת העיר אשר מתגוררת ברח' לבנדה 35. ליפה הוצא צו פינוי מביתה לתאריך 3.4, לאחר שנטען על ידי העיריה שהיא פולשת לשטח בו היא גרה. יפה סובלת מפוסט-טראומה לאחר שחוותה את הפיגוע בתחנה המרכזית הישנה בשנת 2006, והיא מוגדרת כסובלת מ-100% נכות. לידיעתכם, יפה לא פלשה אל השטח, אלא קיבלה אותו בירושה מאחותה, אשר קנתה אותו במיטב כספה מאדם אשר רימה אותה וטען שהשטח שלו.
אני מבקש מכם להתיר ליפה להמשיך לשהות בדירתה עד אשר ימצא לה פתרון אחר. אנא הפעילו את מלוא השפעתכם על מנת לדאוג שתקבל פתרון מאחת מחברות הדיור הציבורי (עמידר, חלמיש, פרזות וכו'). לאחר שימצא לה פתרון, יפה תשמח לפנות את הדירה ואת השטח ששייך לעיריה.
אנא מכם, אל תזרקו לרחוב אישה פוסט-טראומתית שאין לה לאן ללכת ואין לה יכולת לפרנס את עצמה.

על החתום:

יפה לזריאן

יפה לזריאן

להשאיר תגובה

