לילי מנשה קוראת לכם להאבק איתה על הבית שלה!

איציק ולילי מנשה

איציק ולילי מנשה

שלום לכולם!!!אני, לילי מנשה, גרה בגבעת שמואל כבר 9 שנים, כשנה לאחר שהכרתי את בעלי יצחק הגעתי לגור בביתו עם אימו ז"ל. ב13.4 רוצים לפנות אותנו מהבית. לזרוק אותי, את בעלי ואת ילדנו היחיד מהבית בו גדלנו כמשפחה. מהבית שלנו, שבו גידלתי את הבן שלי שבא לי אחרי שנות ייסורים.

חמותי פרידה ז"ל הייתה אשה מאוד מאוד חולה, ומהיום הראשון שהגעתי לגור בביתה טיפלתי בה במסירות ואהבה גדולה מאוד. אהבתי אותה מאד ואני מאחלת לכל אחת חמות כזו. כמעט בכל יום היו מגיעים אלינו הביתה אמבולנסים. איציק בעלי כבר היה רגיל למראות האלה, שאמא שלו לא יכולה לתפקד ובכל פעם שהיא לא

מרגישה טוב מזמינים אמבולנסים בשבילה ואני הייתי עוזרת ובוכה על חמותי שלא יכולה לתפקד כאדם נורמלי ולא

יכולה להישאר לבדה אפילו לדקה אחת.

אחרי שנה שהיינו חברים החלטנו להתחתן והשמחה הייתה גדולה מאוד, אך היה לי ידוע מראש שלא נוכל לחיות כמו כל זוג חדש

שמתחיל את חיי הנישואים שלו בדירה משלו מכיוון שלא יכולנו לעזוב את חמותי ז"ל לגור לבד.

למרות כל הקשיים במחלות של חמותי טיפלתי בה במסירות ואהבה.

5 שנים ניסינו להרות, ללא הצלחה, 5 טיפולי הפריות שעברנו לא הצליחו, וכל הזמן הייתי במתח גם בגלל מצבה הרפואי של חמותי.

יום אחד הייתי אצל רב כדי לקבל ממנו ברכה שאמר לי אולי תחליפי אוירה, תעברי דירה ככה לא תהיי במתח כל הזמן. תהיי יותר רגועה וזה אולי יעזור כי הוא ידע, שאני גרה עם חמותי והיא אשה מאוד חולה. התייעצנו עם הרופא שאמר גם שזה יכול לעזור. לאחר התלבטויות מאוד קשות שכרנו בכספנו המועט דירה קטנה בחולון כדי לשהות בה מספר לילות ולנסות להרות, זה באמת עזר, וברוך השם נכנסתי להריון.

כשגילינו היינו בהלם ולא האמנו בכלל שלאחר 5 טיפולי הפרייה שלא הצליחו החלפתי אווירה והנה אני בהריון, השמחה הייתה עצומה. המשכנו לגור עם חמותי ולטפל בה. למרות כל הקושי שהיה לי בהריון המשכתי כמובן להיות עם חמותי לטפל ולעזור ככל שאני יכולה, ורצה הגורל ואחר כמה חודשים היא נפטרה ואפילו לא זכתה להנות מהנכד שלה.

בשבעה קיבלנו צו פינוי, בטענה שבגלל ששכרנו דירה בחולון אין רצף של 3 שנים, המתחייב להכרה כבן ממשיך. לא היה לנו כסף לעו"ד. עו"ד אחד עשה לנו טובה וייצג אותנו אך לא ידע, שישנה תקנה שמתירה היעדרות מסיבות רפואיות. לכן הפסדנו במשפט ומאז אנחנו מנסים להגיע למשרד השיכון ולהסביר, ולהראות את הראיות הרפואיות. תשובה לא קבלנו. כבר שנה שלמה שבמשרד השיכון מתעקשים להתעלם מאתנו. אמרו לנו שהם צריכים לענות תוך 45 יום אבל מאיפה נשיג עוד עו"ד שיטפל בזה? אז אנחנו חיים בחרדה בלתי פוסקת מפני פינוי, רצים כל הזמן להביא עוד טפסים ולפנות לעוד מקומות ואפילו מתקשים להחזיק בעבודה בגלל כל הריצות והיעדרויות.

מצאנו עו"ד שמסבירה מדוע מגיע לנו להציג את הטענות בוועדה – אבל גם מהמכתב שלה הם מתעלמים.

נאמר לי על ידי עורכי דין שונים, כי אם נוכל להגיש עתירה, נקבל את הזכות על הדירה בגלל שיש לנו אישור ששכרנו דירה לזמן קצר מסיבות רפואיות. לצערי במצבי הכלכלי הקשה, קשה לי לגייס כסף לעורך דין, למרות שאני מאוד מנסה אבל זה כסף רב מאוד.

מדובר בזכות בן ממשיך על דירת הוריו של איציק בעלי, בה הוא חי כל חייו בדיור הציבורי.

ב-13.4 יש לנו שוב צו פינוי ואיננו יודעים לאן נלך וכואב לנו שעמידר כל כך רוצים לזרוק אותנו מהבית, שהם אפילו לא סיפרו לנו שיש כזאת תקנה, למרות שהם ידעו את הסיפור שלנו וידעו שככה הבית ישאר שלנו. הם אפילו לא בקשו את האישורים הרפואיים. כואב לנו שיזרקו אותנו מהבית שלנו שבו אני גרה כבר 9 שנים ובעלי כל חייו. כואב לנו שמשרד השיכון פשוט לא מתייחס ואפילו לא עונים לנו ולא מוכנים לפגוש אותנו בוועדה ולשמוע אותנו.

תשמעו את הסיפור שלנו ואולי תוכלו להיות אתנו ולעזור לנו כי על הבית שלנו אנחנו לא מוכנים לוותר. לא מגיע לנו לוותר רק בגלל שלהם יש כסף לעורכי דין ולנו אין. בואו להיות אתנו ולעזור לנו לא לוותר על הבית שלנו.

תפיצו את הסיפור שלנו, תפיצו גם כי אני יודעת שיש עוד משפחות שזורקים מהבית.

תפיצו ותבואו להיות אתנו ביום הפינוי כי לא נוותר ולא נצא. אנחנו רוצים לחיות בכבוד, עם הבן שלנו בן ה-4 בבית שלנו, לעבוד ולהתפרנס בכבוד.

להשאיר תגובה

