דבורה לוי בכנס אי ציות אזרחי | המעברה

דבורה לוי מקבוצת המעברה | المخيّم בכנס אי ציות אזרחי שהתקיים ביום ראשון בבית העם בתל אביב

"ממצב של אישה שצריכה להתחנן כל יום לפתרונות מהממסד, הפכתי לאישה שנאבקת ולוקחת את הזכויות המגיעות לה, גם כשזה סותר את החוק. צעקת הכאב שלי הפכה לצעקת מאבק, הסבל שלי הפך לכח שדוחף אותי להלחם למען הזכויות שלי. פינו אותנו מהבניין ברחוב שטרן כעבור שבועיים באלימות קשה על ידי שוטרים. הסיטואציה בה שוטרים גוררים משפחות עם ילדים מחוץ לבניין חידדה לי את ההבנה שהממסד דרך המשטרה והחוק עצמו עומדים בסתירה לזכות שלי לחיות בכבוד. ואם זהו המצב, אז אני מוכנה להמשיך ולהפר את החוק למעני, למען עתיד בתי ונכדיי. ואכן מאז פלשנו, קבוצת המעברה, לעוד שלושה בניינים, כדי לספק קורת גג למחוסרי הדיור בקבוצה, ולמרות הקשיים, המעצרים והפינויים אנו מתכוונים להמשיך ולפלוש לעוד ביניינים ריקים עד אשר נוכל להבטיח קורת גג וחיים בכבוד למחוסרי הדיור בקבוצת המעברה. ולסיכום אני רוצה לשלוח מכאן תמיכה וסולידריות לכל האנשים אשר ממשיכים להאבק למען זכויותהם של בני אדם ועל הזכות לחיים".

 

 

להשאיר תגובה

