עמידר, כמה כסף את מוציאה על פרסום?

עמידר

עמידר, כמה כסף בשנה את מוציאה על פרסום? מודעות בעיתון, שלטי חוצות, אתר מעוצב, תשדירים ברדיו, פרסומות בטלויזיה… למה אתם לא משקיעים את הכסף הזה בשיפוץ דירות שמצבן עלול לעלות בחיי אדם? מה בדיוק המוצר שאתם מפרסמים בגאווה- זכאות להמתין בתור אין סופי לדירה שאינה ראויה למגורים? מדוע חברה ציבורית שתפקידה לאכלס זכאים בדירות ציבוריות זקוקה לקמפיין פרסום מאסיבי? האם נלחצתם מזה שהדיירים התחילו לדבר על ההתעללות שהם עוברים? האם התגובה הראויה לביקורת כלפיכם היא קמפיין תקשורתי או טיפול בבעיות?
לסרטון התדמית של עמידר:

לסרטון התגובה של פעילי המאבק על הדיור הציבורי:
http://www.youtube.com/watch?v=HexCH_QUOdkמה אנחנו כן יודעים? ב-2011 הוציאה עמידר 1.5 מיליון שקל על קמפיין רדיו וגם הוציאה מכרז לתפקיד דוברות בהליך שכונה על ידי המתמודדים במכרז "חובבני"
http://www.ice.co.il/article/view/258876

וככה נראה הדו"ח של עמידר, אמיתי לגמרי:
http://www.gca.gov.il/NR/rdonlyres/C4A685EB-D252-4F41-8179-825383289E2D/0/amidar.pdf

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s