ערב הסברה: זכויות בדיור הציבורי \ סינגור קהילתי

עמוד האירוע בפייסבוק:
http://www.facebook.com/events/242777779165418

2 תגובות ל-“ערב הסברה: זכויות בדיור הציבורי \ סינגור קהילתי

  1. שלום אני מחכה לדירת עמידר שאושרה לי אחרי אלף ועדות ואני אם נכות רפואית 74אחוז לא ניראת פיזית כי זה עבר ואני בה ברמיסיה מטלטלים אותי במשרד השיכון אני עוד לא רשממתי את הילדים למסגרת גן כי אני לא יודעת מתי ייתנו לי דירה ויהיה מצב שיילדי יהיו בלי מסגרת יש דירה למה לא מתחילים שיפוץ בעמידר ממש לקחו את זה ללב ועוזרים לי שלחו מכתבים וכו ואני לא בא ה באשמה לעמידר כי הם לא אמשמים משרד השיכון מאשר מה עושים

    • ילי שלום,
      לצערנו אנחנו מכירים בעיות מסוג זה. מכיוון שיש מחסור עצום בדירות בדיור הציבורי אנחנו רואים רשימות המתנה ארוכות מאוד. איפה את גרה היום?
      יעל

להשאיר תגובה

