מכתב לחברי הכנסת: תנו לי את הביטחון שאני צריכה!

אני אם חד הורית לשני ילדים בני 11 ו-15 האחד מוגבל ולומד בחינוך מיוחד והקטן חולה במחלת הלוקמייה (סרטן הדם). אני חיה בדירת עמידר מזה תקופה ארוכה. חיכיתי בכיליון עיניים לקנות את הדירה וככה לתת לילדיי ולי ביטחון, אבל לפני שנה נקבע בחוק ההסדרים שדיירי הדיור הציבורי לא יכולים לרכוש את הדירות. רציתי להאיר את תשומת לבכם כיצד חברת עמידר מתנהלת נגד הדירים. הם מקשים עלינו את החיים ובאים לדירה בכל שעה שהם רוצים סתם כדי לשמוע את הדיירים בוכים על החיים הקשים שהם עוברים ,אם רק חוזרת הוראת קבע מיד הריביות עולות באופן ממש מוגזם. מבקשים המון אישורים ומטרטרים אותנו בלי סוף. הדיירים חיים בחרדה וזוכים ליחס לא הוגן. הם גם מפחדים מסנקציות שיופעלו נגדם אם יתלוננו ולכן אני כותבת את המכתב הזה בעילום שם. אני כאם חד הורית לשני ילדים, קשה לי מאוד עם כל הטרטורים האלה. אני חיה את היום כדי לשרוד ולגדל את ילדיי. אני בעצמי נכה מאה אחוז ואין לי כל משפחה תומכת. אבא של ילדי נעלם, ולילדיי גם ככה אין ביטחון. אני מגדלת אותם לבד. אני מכירה עוד עשרות משפחות בדיור הציבורי במצב דומה שזה רצונם- לרכוש את הדירה. תנו לנו בטחון, אנחנו זקוקים לזה!!!

תודה רבה,
ממני אמא שחרדה לילדיה ומחפשת שקט נפשי

2 תגובות ל-“מכתב לחברי הכנסת: תנו לי את הביטחון שאני צריכה!

כתיבת תגובה

