מכתב של דיירת עמידר למבקר: עמידר סירבו לפרט לי את החוב ואיימו עליי במעצר

מאת: XXX

לכבוד: משה שגיב, מנהל אגף לביקורת פנים ותלונות הציבור.

 הנדון: סירובו של רכז השטח בעמידר פתח תקווה, רונן אלחרר, לפרט חוב לדיירת 'עמידר'

שלום רב,

    שמי XXX ואני חיה בדירת 'עמידר'. בתאריך ה-8.5.2012, יום שלישי, בשעה 16:30, הגעתי למשרדו של רכז השטח של חברת 'עמידר' בפתח תקווה, רונן אלחרר, ואמרתי לו שיש לי צו פינוי בעקבות חובות כספיים, וביקשתי לראות פירוט חוב. מכיוון שכחברה ממשלתית 'עמידר' אמורה לעבוד בשקיפות ובגלוי. הסברתי לו שעל מנת שאוכל להתגונן בפני הפינוי, עליי לראות את פירוט החוב וכן הוספתי לו איזה פירוט בדיוק אני מעוניינת לראות. הנ"ל יצא ממשרדו וסירב להראות לי את פירוט החוב.

   בהמשך טען הנ"ל כי לקחתי ניירות מחדרו, בשעה שלא נעשה כל דבר כזה, איים עליי במעצר ואף התקשר למספר גורמים, על מנת שיעצרו אותי. ביקשתי ממר אלחרר, שיסביר לי למה הוא לא נותן לי פירוט חוב ויכתוב את זה בפתק, על מנת שיהיה ברשותי מסמך המעיד על כך שלא ניתן לי הפירוט. הנ"ל סירב לבקשה.

   בתלונתי זו אני מבקשת ודורשת שתאלצו את חברת 'עמידר' לגלות שקיפות ולהציג בפניי את פירוט החוב שלי. אם מתכוונים לפנות אותי מהבית, ראוי שיתנו לי טרם מעשה פירוט חוב.

                                                                                    בברכה,
XXX

                                                                                           
פירוט שנדרש:
פירוט מדויק על פי חודשים של חיובי שכר הדירה שלפי חישובי עמידר –לא שולמו
פירוט מדויק של חישובי הפרשי הצמדה פירוט מדויק של חישובי הפרשי ריבית
פירוט מדויק של חישובי סעיף שונות
פירוט מדויק של חישובי חיובי גננות
סך כל הסכום לתשלום הנדרש מאיתנו נכון להיום ומה הוא כולל
מה הוא סך כל הכספים ששילמנו נכון להיום לעמידר
מה הוא סכום העלויות הנוספות של דמי הטיפול העורך דין בתיק הפינוי והוצאה לפועל

______________________________________________________________

אגב, על הקיר בסניף של עמידר פתח תקווה יש תעודת הצטיינות בתחום הגביה.
ראו כאן

2 תגובות ל-“מכתב של דיירת עמידר למבקר: עמידר סירבו לפרט לי את החוב ואיימו עליי במעצר

  1. פינגבק: תעודת עניות לעמידר | העוקץ·

  2. פינגבק: תעודת עניות לעמידר | מאבק הדיור הציבורי·

כתיבת תגובה

