זהבה גרינפלד, ממובילות מאבק הדיור הציבורי, בטקס הדלקת משואות

"[מאבק הדיור הציבורי] התרחב והעמיק ולמרות שעבר זמן עדיין אנחנו לא רואים את הסוף. ובכל זאת, בהזדמנות חגיגית זו אני רוצה לספר גם על ניצחון, והניצחון הוא אותן נשים ואנשים, שהרימו ראש והחזיקו חזק ידיים ולמדו להילחם יחד, ויותר חשוב – למדנו שאנחנו לא לבד. ואני יכולה להעיד מתוך היכרות, שלא נוריד את הראש יותר, ולא נעזוב ידיים. אנחנו פה כדי להישאר. לסיום, אני רוצה להגיד משפט מנצח, וזה מתוך ההיכרות שלי עם המאבק העממי הלא-אלים בשטחים הכבושים ובכפרים הבלתי-מוכרים. משפט, שלא ידעתי קודם ועכשיו אני מאמינה בו בכל ליבי: רוח האדם מנצחת."

זהבה גרינפלד, פעילת תראבוט וממובילות מאבק הדיור הציבורי, בטקס הדלקת המשואות האלטרנטיבי.

כתיבת תגובה

