סכנת פינוי שנייה ללאה שמי בימים הקרובים! \ באר שבע המשוחררת

סכנת פינוי שנייה ללאה שמי בימים הקרובים!!
חברים וחברות, בימים הקרובים תעמוד לאה שמי בפינוי נוסף, צו המניעה שהושג הוסר על ידי השופטת ואנחנו חוזרים וחוזרות להיאבק ולהיות שם! החל ממחר בכל יום יש סיכוי שיגעו לפנות את לאה מביתה. המאבק העיקש שלנו בפינוי הראשון בהחלט עזר, אבל מערכת המשפט ושותפיה החליטו כנראה שאנחנו זקוקים לסיבוב פליאוף נוסף! אנחנו ניהיה שם, הכוח שלנו משמעותי וחשוב
תפיצו – תבואו – אסור להיות אדישים גם את הפינוי הזה ניתן למנוע!

היום ראיתי שוב, שחור על גבי לבן עד כמה הכוח שלנו עצום ומשמעותי. אני משתפת אתכם בכמה שורות שנכתבו בפרוטוקל המשפט בהקשר לנסיון הפינוי הראשון :

סעיף 28 לתגובת המדינה בבית המשפט ת.א. 5639-03-12 :
"…המשטרה הגיע אל הנכס ביום שני החמישי למרץ 2012 בטרם חלפו 30 יום מאז הפלישה, במטרה לפנות את המבקשת (לאה) מהנכס. לאור התבצרותה של המבקשת, האיומים לפגוע בעצמה והפעילים הרבים שנחכו במקום.. עוכב הפינוי!…"

יש לנו עשייה, היא ניצחה ותמשיך לנצח.
לפרטים שאלות, מתי לבוא תיאומים וכו':
לאה 052-8330161 , 08-8552367
עינב: 0508641560

מכתב אישי מלאה שמי, אם חד הורית לשני ילדים בעלי צרכים מיוחדים שעומדת בימים הקרובים בסכנת פינוי מביתה (בפעם השנייה החודש):

"… לא אכפת למערכת החוק שיש לי ילד חולה במצב נפשי קשה? לא אכפת להם שאין לי לאן ללכת עם שני ילדים קטנים? לא אכפת להם שאני חולה? לא אכפת להם שעברתי חיים קשים שסבלתי מאלימות מאבא של ילד? ושוב נשאלת השאלה שלי האם לאחר שיקרה אסון יתעוררו השאלות הנשאלות למה ולמה? ואז יהיה מאוחר מידי. לי אין כבר כוח להילחם בכל הממסד המושחת הזה, לילדים שלי אין בית! למה לא מניחים לאנשים לחיות במדינה הזאת? רציתי בכל כוחי להילחם ולהשתקם אך אפילו קורת גג אין לי כדי לנסות לעשות זאת! אני לרחובות לא חוזרת ולכן לא אצא מהבית!…"

פוסטים קודמים בנושא ניתן לראות כאן

להשאיר תגובה

